Igra skrivača u novoj kampanji


Share on FacebookPin on PinterestTweet about this on TwitterEmail to someone

“Hide & Seek” naziv je ove kolekcije i modne kampanje za sezonu jesen/zima 2016./2017. Izuzetno atraktivna i vizualno jaka modna kampanja s umjetno stvorenom kulisom u pepeljastom tonu i efektom “skrivanja” djelo je priznatog i talentiranog fotografa Franje Matkovića koji je na taj način izvrsno naglasio naziv kolekcije i vječitu žensku potragu za idealnom haljinom. Mladi modeli iz Talia agencije Mirijam S. i Arijana K. odlično su se uklopile u novu modnu priču s ALDUK potpisom koja iz sezone u sezonu veseli originalnim, kreativnim i prepoznatljvim pristupom. 

Svakoj modnoj kampanji i snimanju pristupamo izuzetno promišljeno i sa željom da predstavimo nešto novo i kvalitetno. Bogate zimske teksture, zagasite boje i zanimljivi krojevi su izvrsno došli do izražaja na ovoj pomalo zimskoj sceni. Želja je bila stvoriti jaku i modno prepoznatljivu kampanju u estetici brenda, ali s nadogradnjom i neočekivanim novostima. Vjerujemo da smo u tome uspjeli te na taj način imidžu brenda dodali još jednu zanimljivu notu.

Nova i dosad najveća ALDUK kolekcija, dostupna u showroomu u centru Zagreba, sastoji se od 45 modela. Osim tradicionalno prepoznatljivih svečanih modela u vidu kratkih, koktel i večernjih haljina, ovoga je puta naglasak stavljen i na dnevni dio kolekcije. Bogato melange pletivo u kombinaciji s čipkom, plišom i viskozom krasi dnevne haljine, tunike i topove koje je izuzetno lako kombinirati s hlačama ili bomber jaknama iz kolekcije za dnevne, ali i večernje prilike. Eklektičan prizvuk kolekcije je vidljiv kroz kombinaciju boja, tekstura i silueta, a karta boja je zagasitija i temeljena na boji vina, crnoj, tamnoplavoj, ali i puder te nježno rozoj nijansi. Poznate ALDUK haljine ovog puta dolaze i u midi dužini, a posebna novost kolekcije su raskošni korzeti i topovi kombinirani uz hlače mrkva kroja koji mogu biti izvrsna zamjena za koktel haljinu u svečanim prilikama.

Proces stvaranja kolekcije tekao je dosta dugo i na trenutke sporo jer smo htjeli predstaviti savršene odjevne modele, a takav pristup dizajnu i izradi zahtijeva mnogo vremena, truda i ideja. Prepoznatljiva ALDUK estetika, ali s jako puno novosti u vidu tkanina, detalja i novih modnih eksperimenata, oznaka je aktualne kolekcije. 

Pri stvaranju kampanja veliku ulogu ima tim koji s nama stvara pet kolekcija i kampanja godišnje. I ovoga je puta za make-up bila zadužena vizažistica Mihaela Dodić, a kosa je djelo međunarodnih edukatorica Keune Akademije – Jasmine Salo i Tea Martine Kraševac Furlan.