Alduk kampanja sa stavom!


Share on FacebookPin on PinterestTweet about this on TwitterEmail to someone

Nova kolekcija, nova kampanja i stara navika da uvijek iznenadimo nečim novim, neočekivanim, kreativnim i vizualno savršenim postala je metoda kojom neumorno gradimo Alduk brend i prepoznatljivost. Naš dizajn nije pomodan i prolazan, već pametno baziran na modernoj ženi, njenim potrebama i kreativnoj snazi kako bismo vam predstavili jake kolekcije i izvrsne kampanje te na taj način još više osnažili vlastiti modni brend s vjernim, ali i novim obožavateljicama.

Nova kolekcija kratkih, koktel, midi i dugih haljina te suknji, kombinezona, topova i hlača za proljeće/ljeto 2018. broji čak 46 modela koji su već dostupni u našem showroomu u Zagrebu. Nove teksture, svjež kolorit i prepoznatljiv Alduk potpis okosnica su kolekcije naziva “Attitude” koja slavi žensku samouvjerenost u svakom pogledu, ali i prenosi raznovrsnu paletu emocija i snažnog stava izvrsno prikazanih kroz vizuale u režiji fotografkinje Jelene Balić. Inspirirani pročišćenim, gotovo sirovim stilom devedesetih, stvorili smo svježu i cool modnu kampanju čiste pozadine, ogoljenu svih suvišnih dekorativnih elemenata koja stavlja naglasak isključivo na odjeću, njenu teksturu, boju, detalje, vez i pokrete manekenke.

Hrvatska manekenka s bogatom inozemnom karijerom, Suzana Horvat, je izvrsno iznijela zahtjevan posao poziranja i donošenja raznih emocija u kadar, a za proljetni make-up i kosu su se pobrinuli Dajana Pajkić i Mijo Majhen.