“Killer efekt” Alduk kampanje


Dvije kampanje – jedna jako instagramična, vibrantna, koju ćete odmah uočiti i lajkati jer svojom estetikom izaziva stop u skrolanju, interes i potencijalno srce u komentaru te ona druga – suprotna, bazirana na umjetnosti, malim siluetama, neobičnoj perspektivi i čistoći. Za nju se treba čak malo i potruditi, zastati, uvećati fotografiju, pomicati je po ekranu i proučiti. Jedna nam povlađuje, a druga traži pozornost i angažman.

Alduk “Color Killer” u kratkim je crtama:

  • kolekcija od 52 modela i modna kampanja za sezonu jesen/zima 2019/2020.
  • kolekcija temeljena na brokatnim tkaninama s uzorkom, 3D čipkama te tkaninama od tila optočenim šarenim šljokicama koje daju kul, “ubojit” efekt okupan bojama – kako sam naziv kolekcije sugerira
  • lagana asimetrija, živi rub na haljinama, kombinezoni, hlače, kožni i šljokičasti topovi, majice s teksturom ili od pletiva te neizostavne haljine – temelj su ove kolekcije
  • make-up je djelo izvrsnog Saše Jokovića i Marka Tolića, a Mijo Majhen osmislio je styling kose

Alduk kolekciju predstavljenu kroz ovu zanimljivu kampanju s modelom Suzanom Horvat u glavnoj ulozi i fotografkinjom Jelenom Balić iza objektiva, imat ćete priliku i pomnije istražiti putem pripadajućeg lookbooka. Njegujemo individualan pristup svakoj klijentici, stoga se za dolazak i probu potrebno naručiti na službene kontakte, ali samo tako ste sigurni da vas u isprobavanju i kupnji neće baš nitko smetati.