Imamo novu kolekciju i kampanju. Zove se “Antonym” i suprotnost je trenutnoj situaciji


Među prvim hrvatskim dizajnerima predstavljamo novu jesensko/zimsku kolekciju. Iako je modna scena u zadnje vrijeme poljuljana i u promjenama, unosimo dašak pozitive, kreativnosti i prijeko potrebnog optimizma.

Najavljuje se intezivna i teška, neizvjesna jesen. Mi smo se odlučili suprotstaviti toj najavi i pridonijeti na najbolji način – dizajnirati i predstaviti nekoliko modnih kolekcija i kampanja kako bismo (barem) u vizualnom smislu osvjetlali toliko najavljivanu turobnost. Jedna od zadaća dizajna i mode jest progovaranje o našoj svakodnevici, ali na drukčiji, osobniji način.

Drukčija je ovo Alduk kolekcija od svih do sada (drukčija su i vremena), a u više od deset godina rada i stvaranja kreirali smo ih pozamašan broj, stvorili pravu malu vojsku sljedbenica te postali bitnim sudionikom domaće mode. Svečani modeli ovaj su put svoje mjesto ustupili dnevnim odjevnim kombinacijama, ali s prepoznatljivom Alduk estetikom. Majice, hlače, poslovne haljine, tunike, pletenina i kombinezoni razveselit će sve ljubiteljice posebnih odjevnih komada s dizajnerskim pečatom koji se lako kombiniraju za posao, fakultet, ali i za večernji izlazak.

Ideja je bila kreirati opsežnu modnu kolekciju baziranu na dnevnim komadima, opuštenijeg kroja i lagano sportskog prizvuka. Modeli koji se mogu nositi u raznim životnim situacijama, ne samo onim svečanim za koje se svi najviše volimo dotjerati. S obzirom na to da je takvih situacija trenutno malo, mi predlažemo nova modna rješenja za svaki dan i to čak 55 cjelovitih lookova. Uživali smo raditi na ovoj kolekciji jer je drukčija od dosadašnjih, a promjene u modi su uvijek ne samo dobrodošle već i prijeko potrebne.

Da nas ova izazovna vremena nisu pokolebala, govori i činjenica kako smo prije nekoliko mjeseci, uprkos potresu i pandemiji, otvorili raskošnu modnu oazu svog brenda na adresi Trga kralja Tomislava 19 koja je poslužila kao izvrsna kulisa ove nove modne kampanje. Jednostavnost, ležernost u pristupu i želja da se naglase vizualne novine kolekcije diktirala su i sam stil kampanje koja je opuštena, nenametljiva, ali istovremeno privlači, a sve u režiji fotografkinje Jelene Balić. Model Ana Laura Kapetanović (Talia model) po drugi je put u ovoj godini utjelovila zaštitno lice kampanje, a za make-up i kosu pobrinuo se Studio Marcela.

Nova kolekcija već je dostupna u Alduk dućanu na adresi Trg kralja Tomislava 19 i to svakim radnim danom od 12 h do 20 h, a subotom od 9 h do 15 h.

Radimo već na sljedećoj kolekciji koja će biti znatno raskošnija i vizualno još atraktivnija. Njome ćemo prizvati neka nova, bolja vremena koja nam stižu i koja svi nestrpljivo iščekujemo.