Hit torbica i nova kampanja su nam upravo uljepšali dan!

Nova kolekcija je u svakom smislu nova – svježa pristupom dizajnu i prezentaciji istog. Odlučili smo se pozabaviti bojama, modelima koji laskaju tijelu i publici ponuditi mogućnost “modnog tindera”. Sami birate željeni model, veličinu i jednu od sedam mogućih boja kako biste došli do svojeg idealnog “partnera”. U ovom slučaju modnog partnera tj. novih haljina, hlača, topa ili pak nekog od modnih dodatka iz najnovije kolekcije za proljeće i ljeto. Savršen uvod u predstavljanje nove kolekcije “Smiley” dok oči neprestano bježe na budući hit model nove torbice “Mignonne”. Ta micro ljepotica izrađena od kože dolazi u 6 boja i odiše chic karakterom.

Krilatice kojima se kite modne kampanje s hrvatskim predznakom u novoj kampanji padaju u vodu. Nova ALDUK kampanja “Smiley” koju potpisuje Jelena Balić je totalni vizualni zaokret. Ona izaziva reakciju, pomalo šokira, pomalo nam hrani libido, pomalo uvećavamo izobličene vizuale kako bismo vidjeli nove modele haljina, ali u svakom slučaju privlači našu pažnju. Ove torbice već obožavamo, a u prodaju dolaze kroz nekoliko dana.

“Moramo si priznati da je danas izuzetno teško predstaviti nešto novo, privući pažnju javnosti, struke i klijenata jer smo svi pretrpani informacijama i podražajima te asimilirani na iste. Na prvom sastanku oko nove kampanje, Jeleni sam rekao da ne dolazi u obzir klasično lijepa kampanja s cvijećem i eteričnim izvijanjem modela već hoću sirovo, nesavršeno, životno, šokantno i neočekivano. Mislim da naši životi tako zadnje dvije godine izgledaju, stoga sam htio da naša kampanja bude pečat vremena. Nakon ovakvog projekta više ne možete predvidjeti što ću napraviti sljedeće, a zar to nije čar koju jedan modni brend treba nuditi?”

Ivana Brajdić je izvrsno odigrala ulogu pred objektivom Jelene Balić, dok je ludi set s balonima i smajlića osmislio sam dizajner. Dajana Pajkić se krije iza neočekivana makeupa, a stajling kose je djelo Jasmine Salo za YS Parlour.