Kupnja i dostava

Webshop

Najlakši način da obavite svoju kupnju jest putem webshopa gdje birate artikl, veličinu prema svojim mjerama i našoj tablici veličina te izaberete način plaćanja. Proizvod stiže na vašu adresu u zadanom roku dostavne službe. Večernje haljine je potrebno skratiti na Vašu dužinu koja ovisi o Vašoj tjelesnoj visini i visini pete te je takve podatke potrebno poslati ili ćemo Vas mi kontaktirati i zatražiti dodatan info. Haljina korigirana prema Vašim mjerama se ne može vratiti bez obzira na web kupnju.

Ukoliko željeni proizvod i/ili veličina nisu dostupni – pošaljite nam upit za izradu po mjeri. Upit možete poslati i za izradu artikla u nekoj drugoj boji ukoliko je ista dostupna za taj proizvod.

Narudžbe

Alduk pruža opciju izrade artikla po mjeri uz potencijalnu promjenu i/ili u drugoj boji ukoliko je ista dostupna. Rok izrade svakog artikla je 7 do 10 radnih dana i kao artikl izrađen po mjeri nije podložan povratu prema EU zakonu o zaštiti potrošača. Sve informacije zatražite na službeni broj ili info@alduk.hr

Alduk zadržava pravo da odgodi dostavu narudžbe, ukoliko postoji problem sa naplatom narudžbe ili je kupac dao nepotpune podatke o dostavi. Ako naručen proizvod nije dostupan (privremeno ili je rasprodan), kupac će biti obaviješten putem elektronske pošte ili telefonski. Ukoliko je proizvod rasprodan, narudžba će se otkazati i kupac će dobiti povrat sredstava te informaciju o tome.

Za više informacija i uputa za uzimanje Vaših mjera kliknite na link https://alduk.hr/kako-se-izmjeriti/

Način plaćanja

PLAĆANJE PUTEM UPLATNICE ILI INTERNET BANKARSTVOM NA RAČUN

Na kraju narudžbe sustav će vam generirati ponudu po kojoj uplaćujete. Plaćanje izvršavate putem Internet bankarstva ili opće uplatnice. Na polju poziv na broj koristite broj narudžbe. U opis plaćanja također koristite broj narudžbe. Narudžba se procesuira kada je uplata vidljiva na našem računu. Nakon vidljive uplate vašu narudžbu pakiramo i šaljemo. Također, vaš račun šaljemo zajedno sa narudžbom u paketu.

Dostava

Dostupni proizvodi:

Odmah dostupni proizvodi, bit će poslani unutar 2-3 radna dana (ponedjeljak-petak) za vrijeme sniženja i akcija, vrijeme slanja se može produžiti.

Narudžbe i proizvodi koji se trebaju tek proizvesti po narudžbi, šaljemo čim stignu iz proizvodnje. Proizvodnja artikla po mjeri je od 7 do 10 radnih dana ili prema informaciji koju ćemo vam pravovremeno javiti.

Puna cijena će biti naplaćena odmah kada je narudžba zaprimljena, bez obzira na kasniji termin dostave.

Rok dostave

Narudžbe šaljemo putem kurirske službe, očekivano vrijeme dostave je:

Hrvatska – 2-3 radna dana, dostava na otoke može biti i duža, za vrijeme sniženja i akcija, rok dostave se produžuje za 7 radnih dana.

Europa – do 14 radnih dana

USA i ostatak svijeta – 2-4 tjedna

Alduk nije odgovoran za kašnjenja u isporuci, uzrokovana vremenskim prilikama, međunarodnim carinskim zadržavanjima pošiljke ili bilo kakvim drugim okolnostima van naš kontrole.

Cijena dostave

Cijena dostave nije uračunata u cijenu proizvoda i posebno se naplaćuje, odnosno za područje Republike Hrvatske dostava je 5,30 € (39,93 kn), za narudžbe iz zemalja Europske unije 12,00 € (90,41 kn) dok je za ostale zemlje izvan Europske unije trošak dostave 24,00 € (180,83 kn).

Kupac je obvezan prilikom preuzimanja pošiljku pregledati, vidljiva oštećenja prijaviti izravno dostavljaču, te odbiti primiti oštećenu pošiljku. Potpisom dostavnice i primitkom računa registrirani korisnik potvrđuje da je prilikom preuzimanja proizvoda izvršio njegov pregled i da nema primjedbi na oštećenja na transportnim pakiranjima.

Ukoliko kupac odbije primiti pošiljku zbog utvrđenih i vidljivih oštećenja na transportnim pakiranjima, dužan je ispuniti odgovarajući obrazac dostavne-kurirske službe u vezi oštećenih pošiljaka, te putem e-mail-a odmah, a najkasnije u roku od 8 (osam) dana obavijestiti Alduk da li želi ponovljenu isporuku ili povrat novca. Po primitku reklamirane pošiljke i odgovarajućeg obrasca Alduk se obvezuje, u rokovima propisanim za dostavu izvršiti ponovljenu dostavu ukoliko se radi o proizvodu koji se nalazi na zalihama kod Alduk ili na zahtjev registriranog korisnika izvršiti povrat novca.

Povrat robe i sredstava

Za povrat robe, kontaktirajte nas putem elektroničke pošte na info@alduk.hr

Ugovor možete jednostrano raskinuti u roku od 14 dana. Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga Ugovora, morate nas obavijestiti, prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom s jasnim razlozima poslanom elektroničkom poštom na info@alduk.hr

Potrebno je navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona. Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostavit ćemo Vam, bez odgađanja, elektroničkom poštom.

Troškove povrata robe snosi kupac. Prodavač je dužan kupcu vratiti novac najkasnije u roku od 14 dana primitka robe. Roba treba biti vraćena u originalnom stanju, ne smije biti nošena ili korištena te treba biti vraćena sa svim originalnim etiketama i računom. Zaštitna etiketa treba ostati na proizvodu. Ukoliko procijenimo da je roba nošena i/ili oštećena, povrat neće biti moguć.

Povrat artikla izrađeno i/ili prilagođenog mjerama kupca – nije moguć.

Artikli na rasprodaji se ne mogu vratiti.

ODGOVORNOST ZA MATERIJALNE NEDOSTATKE

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, na odnose između potrošača i prodavatelja u slučaju materijalnog nedostatka na proizvodu, primjenjuju se odredbe Zakona o obveznim odnosima (NN 35/05,41/08, 125/11, 75/15) o odgovornosti za materijalne nedostatke.

Kupac je obavezan obavijestiti prodavača o postojanju vidljivih nedostataka, bez odgađanja a najkasnije u roku od dva mjeseca od dana kada je otkrio nedostatak. Kao prodavač, ne odgovaramo za materijalni nedostatak prodane stvari koji se pokaže nakon proteka dvije godine od prodaje stvari.

Eventualne sporove Prodavatelj i Kupac nastojat će riješiti dogovorom i mirnim putem, a u suprotnom nadležan je sud u mjestu sjedišta prodavatelja.

Posebnom regulativom Europske unije, od 15.2.2016 diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju biti će moguće riješiti putem ODR platforme. To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupovine unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene itd.) svoj prigovor možete na brzi i jednostavan način podnijeti putem te platforme. Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HR